Selecteer een pagina

Over ons

 

Betrouwbaar

en Met een bepaalde mate van flexibiliteit.

Betrokken

We beperken  ons zeker niet tot alleen tot uw administratie.

Betaalbaar

Maar nier goedkoop! wel met een duidelijke toegevoegde waarde.

Wie zijn wij

6x redenen waarom u zou moeten kiezen voor AVESTA

  1. Wij verzorgen uw aangiften op tijd, correct en conform de huidige wetgeving;
  2. Wij geven u altijd een terugkoppeling over de aandachtspunten en kansen in uw administratie;
  3. Wij zijn lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen;
  4. Wij zijn vriendelijk geprijsd en hebben een eerlijk en transparant verdienmodel;
  5. Wij hebben een beroepsaansprakelijkheidsverzekering tot €900.000,00;
  6. Wij verzorgen uw aangiften middels ons eigen certificaat v.d. belastingdienst en hebben géén Digid- en inlogcodes nodig.

Wie zijn wij

Ons team

 

Arian Hosseini

Arian Hosseini

Kantoorhouder

Opleidingen: Management, Economie en Recht, Accountancy en belastingrecht.

Denise van Opstal

Denise van Opstal

Allround boekhoudster

Opleiding: MBO, de opleiding tot assistent-accountant.

Shohre Mayahi

Shohre Mayahi

Kantoorhouder

Opleiding: Bedrijfseconomie

Yonghua Hu

Yonghua Hu

Boekhouder met passie voor IT.

Opleiding: Bedrijfseconomie Hogeschool Utrecht

Jaren ervaring

Tevreden klanten

Professioneel personeel

Ons verhaal

AVESTA is een administratiekantoor, gespecialiseerd in boekhouding en belastingadvies voor éénmanszaken, Vof’s en BV’s tot maximaal 50x medewerkers. We hebben één duidelijke missie, de ondernemers ontlasten van hun administratieve en fiscale zorgen. Want als u meer rust hebt, kunt u beter ondernemen en daar worden we allemaal beter van.

Onze klanten komen uit diverse branches, waaronder transport, zorg, tandartspraktijken, horeca en automotive. Ons team streeft ernaar om de beste kwaliteit in combinatie met een acceptabele prijs aan te bieden.  Onze klanten omschrijven AVESTA als proactief en onderscheidend in advisering in een heldere taal ten opzichte van concurrenten.

Of u een kleine onderneming of een kantoor met miljoenen omzet bent, van ons krijgt u evenveel aandacht en tips om te groeien. Onze dagelijkse werkzaamheden bestaan voor 40% uit advisering en voor 60% uit voeren van administraties, opstellen jaarcijfers en de fiscale aangiften. Door inzet van nieuwe tools en technieken streven we naar een hogere mate van advies en begeleiding van onze ZZP- en MKB-ers. U kunt denken aan maandelijkse managementrapportages en onze innovatieve KPI-dashboard en de belangrijkste sturinginformatie met de noodzakelijke focuspunten.

AVESTA is goed bereikbaar en staat u altijd direct te woord. Verder vinden wij het belangrijk om strikt te werken en hetzelfde verwachten wij ook van onze klanten.

Contact ons

Neem gerust contact met ons op voor het uitbesteden van uw administratie, belasting- en bedrijfsadvies of afgeven van een verklaring.

info@avestafinance.nl

033 - 204 87 02

Groningerstraat 67, 3812 EG Amersfoort

Maandag t/m Vrijdag : 8:00 tot 18:00