DIENSTEN
AVESTA Tax & Finance B.V. levert diensten op diverse gebieden van de financiële en fiscale dienstverlening. Wij onderscheiden ons door een proactieve houding in combinatie met een acceptabele prijs.
A tot Z pakketten
Loonadministratie
Jaarcijfers en aangiften
Avesta Tax & Finance voert al meer dan 11 jaar administratieve werkzaamheden uit in Amersfoort en ontzorgen wij alle kwesties rondom het financieel en administratief proces van onze klanten, zodat zij zich kunnen focussen op hun core-business. Met meer dan 5000 aangiften ingediend, 300 administraties verzorgd te hebben en duizenden klanten geholpen te hebben, hebben we besloten om ons administratiekantoor uit te breiden naar drie verschillende gebieden: Utrecht, Hilversum en Almere.
Samen met Almere is Amersfoort één van de snelst groeiende steden buiten de randstad op het gebied van economie, werkgelegenheid en inwoners. Qua economische structuur lijken Amersfoort en Almere op de ‘top’ van de Randstad. Voor ondernemers betekent dit een potentiële groei in hun ondernemingen. https://www.cbs.nl/nl-nl/publicatie/2018/10/groeiers-buiten-de-randstad
Naarmate uw bedrijf groeit, kunnen er steeds lastigere kwesties voort komen die veel tijd en moeite vergen. Tegen een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding verzorgen wij uw financiële zaken zodat u kunt focussen op uw core-business.

Van a tot z
Financiële Administratie van A tot Z
Met het starten en runnen van uw onderneming kunt u tegen allerlei vragenstukken aanlopen. Regels, Belastingen, BTW, opdrachten aangaan, contracten etc. AVESTA biedt u op diverse gebieden fiscaal- en juridisch advies zodat u achteraf niet met grote verrassingen komt te staan.
Wij begeleiden u in een duidelijke taal en nemen uw zorgen graag uit handen, zodat u met een gerust hart kunt ondernemen en groeien. Zo kunnen wij uw complete boekhouding uitvoeren voor een vast bedrag per maand

Salaris
Salarisadministratie
Het uit handen nemen van alle administratieve taken die komen kijken bij het in loondienst nemen van mensen en dit kan al v.a. €9,- per medewerker per maand.
U wilt een arbeidsovereenkomst opstellen of wenst advies te ontvangen voor het aannemen en ontslaan van een medewerker, wij denken graag voor u mee voor een gedegen advies. Óók bij arbeidsconflicten kunnen wij optreden als mediator of u bijstaan met juridisch advies. Voor meer informatie verwijzen wij u naar pagina loonadministratie.

Advies
Fiscaal- en juridisch advies
Van het doen van alle soorten aangiften, tot en met, het geven van op uw situatie toegesneden belastingadvies. We think out of the box en speak your language!

Advies
Bedrijfsadvies
Als kleine ondernemer sta je overal alleen voor, dan is het handig om te kunnen beschikken over een adviseur die je optimaal kan begeleiden met de groei van je onderneming. AVESTA beschikt over de juiste kennis en vaardigheden om samen met u, een groei te kunnen realiseren.

Online
Online boekhouding
Uw voert uw boekhouding zelf uit of heeft een eigen boekhouder. U wilt meer zekerheid over de kwaliteit van uw administratie, zoekt een sparringpartner of besteed de fiscale aangiften graag uit aan een betrouwbare partij? Dan bent u bij AVESTA op het goede adres. Onze klanten werken met
- iMuis;
- e-boekhouden;
- Exactonline;
- Twienfield;
- Afas Smallbusiness.

- Opzetten van een goede en effectieve administratie;
- Volledig uitvoeren van uw interne administratie;
- Opstellen van jaarstukken en deponeren hiervan bij de Kamer van Koophandel;
- Opstellen van Fiscale aangiften (Inkomstenbelasting, Loonbelasting, BTW, VPB);
- Opstellen van Bezwaarschriften;
- Advisering bij opstarten en staken van een onderneming;
- Fiscaal advies en begeleiding omtrent rechtsvormwijziging;
- Belastingadvies;
- Bedrijfseconomisch advies, opstellen van KPI’s en prognoses.
- Begeleiding bij een boekenonderzoek of aanvragen van een financiering.
Contact ons
Neem gerust contact met ons op voor het uitbesteden van uw administratie, belasting- en bedrijfsadvies of afgeven van een verklaring.